ONS DENK.GOED IS DAT ER GEEN DENK.FOUTEN ZIJN

WANT ALLEEN DOOR ALLE MOGELIJKHEDEN TE BEKIJKEN,
ONTDEK JE NIEUWE WEGEN

Design Thinking. Dat is de naam van het denk.goed van Ontwerpdenkers.
Een mindset die telkens opnieuw leidt tot innovatieve ideeën, positieve veranderingen
en passende oplossingen. Met design thinking ontwikkelen
we samen verfrissende visies, strategieën, producten of diensten.
Helemaal gericht op wat gebruikers of
klanten écht willen.

ontdekken

De eerste fase in een traject met Ontwerpdenkers gaat om het ontdekken van de werkelijke uitdaging van de organisatie. Wij kruipen met onze klant in de huid van hun klanten, of gaan met gebruikers of medewerkers om tafel. Voorzien van een hele verzameling leuke, praktische methoden proberen we de gebruiker echt te begrijpen. We stellen veel vragen en trekken aannames steevast in twijfel.

ontwerpen

Daarna gaan we echt de diepte in aan de hand van de verkregen inzichten. We ontwerpen prototypes van oplossingen en testen die. Zo werken we samen aan nieuwe proposities en concepten. De creatieve teams waarmee we dit doen, stellen we per traject samen. Maar altijd zorgen we ervoor dat het resultaat helder is en er aantrekkelijk uitziet, zodat het uitnodigt om bekeken en gelezen te worden.

Ontwikkelen

Het stopt niet bij een plan. Ontwerpdenkers gaat door om de oplossing werkelijkheid te maken. We sluiten een Ontwerpdenktraject af door de producten en diensten te ontwikkelen die er ècht toe doen. Huisstijlen, websites, apps, trainingen en noem maar op. Dankzij ons veelzijdige netwerk zijn we bij elk traject van begin tot eind betrokken.

Draagvlak krijgen?

Bij design thinking is draagvlak geen lange termijn doel. Design thinking ís draagvlak. Ideeën slaan aan, omdat ze vanuit de mensen zelf komen.

Meld je aan voor een kennismakingsgesprek

Onze Expertise

Design thinking

Een mindset die telkens opnieuw leidt tot innovatieve ideeën, positieve veranderingen en passende oplossingen. Maar altijd met de eindgebruiker in gedachten. 

Merkidentiteit

Intern en extern doordacht communiceren. Dat kan alleen als je weet wie je bent, waar je voor staat en waar je voor gaat. Een duidelijke beeld van je merkidentiteit is cruciaal. Gebruik onze BrandHero om niet alleen achter je merkidentiteit te komen, maar ook om deze tot leven te brengen binnen je organisatie.